Thursday, January 24, 2008

Makan malam di Kesuma

Malam tadi aku pi Bandar Baru Bangi..uh..off day pun ke Bangi..1 hour drive gitu untuk menghantar sedikit barang ke rumah baru. Hem..hantor tong gas dan beberapa peralatan asas..

So solat maghrib di rumah itu dan menggodek-godek dapur..yey..! Biasalah..aku suka hal berkaitan hok masak memasak ni....so hal dapur2 ni aku obsessed gituh..rasa lapar so pi makan di SELERA KESUMA. I ordered nasi putih, tomyam campur, sup ekor, kailan ikan masin, daging masak merah, sotong goreng tepung dan air nenas.

Kailan ikan masin

sup ekor
sotong goreng tepung
sambal belacan dan timun

Actually ni salah satu favourite makan place ku di Bangi. Eh..aku dah pernah le buat entry pasal ni dulu...tapi biasanya aku datang siang..tapi kali ni dtg malam..ramai jugak org makan kat sini..Makanan kedai ni sedap. Cuma daging masak merah dia kureng lah.Yang lain OK...Bagi aku aku sukalah tomyam, sup ekor dia..mahal sikit dr kedai lain but worth for money lah..suasana kedai ni ok lah.macam cozy sket..overall puas hati lah... Kedai ni terletak belakang petronas di seksyen 15 Bandar Baru Bangi (berhadapan NIOSH).

No comments: