Monday, January 28, 2008

Si Pelukis Kucing


Aku suka painting JAJA yg ni...aku buh jd wallpaper HP aku


Ni kucing yang Jaja lukis utk Majalah 3
Sabtu malam ahad..aku tgk Majalah 3, di TV 3, pukul 9 malam. KIsah yang ditonjolkan tetang posmen berbasikal di KL dan juga topik mengenai kucing...yeszzzz..cat...cat..catz..catzs.....

Cerita pasal kucing tu mula2 ditunjukkan tentang minat beberapa org dengan kucing dan juga cerita how they take care of theirs cats, pemvaksinan kucing dll..Lahai..comel-comelnyaaaa......uihh...pastu ada ditonjolkan kisah pelukis kucing..Nama penuh dia aku lupa..tapi nama panggilan dia JAJA..dia ada diploma psychology..dia melukis kucing di Central Market..dia dpt inspirasi dari kucing yang dipeliharanya..sejak kecil dia mmg suka kucing. Now dia ada lebih kurang 10 ekor kucing..sejak melukis kucing di CM, dia telah menjual lebih dari 200 buah lukisan kucing..lawa-lawa lukisan dia..i minatt youu...
Jaja dan kucingnya...


Jaja

Macam besttt je keje dia ni..best ek..buat apa yg kita minat dan suka..macam syok je keje cam ni..nampak macam senang kan...aku ada gak le sesambil meniarap tgk TV, aku try le lukis kucing..hehhe Lukisan ku yang pertama..tu corak bulu ye..bukan kurap..


Yang ni no.2, hem..makin buruk..tapi still rupa kucing

Yang ni ek..KUBING ..kucing + kambing,

erk..kesimpulannya..aku mmg takde bakat melukis mcm Jaja...so aku masak je lah...teringin gak nak beli lukisan Jaja....nak buh kat wall apartment aku..

No comments: