Saturday, January 5, 2008

Miow!!...eh...dah besar??

Kucik-kucik...nama ko sapa?..ceh..jual mahal..mentang2 muka iras Rozita Che Wan...(kuikui)

Dah besar-besar kucing ni..bertambah le budget abahku..kena beli ikan banyak-banyak..abah memang rajin layan diarang ni (eh..diakucing ni..)..rebuskan ikan ...(tuannya makan ikan goreng..patutle tak berapa sihat)..kucing makan ikan rebus..patut le sihat gebu-gebu...

I'm in a bad mood, don't disturb..syohhh..

Amboi....sakan membuta..pastu wat2 muka comel..hello!!..ko dah x berapa comel ok!

Minum..minum...aksi 18SX

Pose cantik..perasan..

Hem..few months back, ada entry kan about my cats....at kampung..masa tu derang ni kecik-kecik lagi.Now dah besar-besar.Bolehlah dikatakan comel...(tap comel lagi aku...larikk!!)..
Aku rakam aksi-aksi mereka di rumah emak ku di kampung.....but actually my family was sad...becoz one of our favourite cat was missing... (sedih je..).i will blog about it in the next entry ok... Sexy tak bibir i?Lipstick please..! Jom minum..i belanja air satu besen (oit! tu air mak aku nak wat rendam kain ok!)

Meh i drive....tapi u mengucap le siap-siap...hehhe

Adik aku buh kucing ni dalam kereta aku masa aku nak drive balik...ketakutan kucing ni..hahaha..aku tekan minyakk..dia tak tentu arah dlm kereta aku..kesian..dia tak perasan cermin kereta tu..dia nak pi lompat keluar, dia ingat takde cermin kot...haaa..sakit ko? Akhirnya dia pi kat stereng..mintak belas ihsan aku keluarkan dia..haha...aku pun tak dela nak bawak ko wei...karang ko buat hal dalam kereta, aku plak yang mengamuk nanti....

Aksi tidur bulan Ogos 2007

Aksi tidur pada 31 December 2007..
Perasan tak, kucing yg oren tu tidur suka buat pesen macam dia tidur masa kecik...sama pesen..dia ni yg perasan muka cam Rozita che Wan (photo atas sekali..tidur wat pose sexy gitu..

2 comments:

anaconda said...

eh i tgk muka kucin tu mmg ada muka rozita che wan lah... kira perasan brtempat apa...

catz said...

tuh la pasal..kalau tidur asyik la pose sexy mexy..puhhh..ala-ala mengancam...