Monday, September 1, 2008

Balik kampung

Yey! Balik kampung...balik Johor. Balik hari Jumaat mlm sabtu. Tidur dulu baru jalan.
kul 11.45 mlm bertolak. Kereta tak byk..jln agak lengang juga...

Nasi lemak dan teh tarik...pukul 1.30 pg di hentian rehat, restoran jejantas Air Keroh, Melaka.
Takdelah sedap sgt.tapi sebab dah lapar dan teringin...makannnn je laaaa...
Lapar..bertolak dari rumah dlm pukul 11.45 mlm..sampai tol Nilai pukul 12.35 mlm.
Kenapa ekk mkn nasi lemak malam/pagi2 nih..sebab seminggu sebelum puasa kan..aku mcm ada penyakit yg dikenali sebagai teringiniolisitis atau dikenali sebagai mengidam dalam bahasa melayunya. Asyik-asyik kan...eh,..nak makan itu lah.nak mkn kat sini lah...next week dah puasa.
So semingu beberapa hari sebelum puasa ni selera aku tersgt lah tinggi. Semua aku makan...dan makannnn..
Sampai je Muar...mata aku segarrr lagi coz lepas maghrib sebelum bertolak balik dah tidur...oleh sebab umah ni ada wyreless streamyx...aku duk google2 ..konon nak updet blog tapi malas..and finally..ketiduran..hehhee...



Ni pula juadah sarapan on saturday morning tuh...banyak food atas meja kan..semua family members balik..

kena makan kenyang-kenyang coz kami nak berjalan jauhhhh plak ...

to be continued..

2 comments:

adie-ishmael said...

knapa roti jalanya nampak macam tu...

Catz said...

hi adie..
roti jala tuh dia tak lipat..tapi just tumpukkan atas antara satu sama lain..tuh jadi tebal..nak makan hiris cam makan kek le kot gamaknyaa..