Friday, September 12, 2008

Tag dari purp..

Apa ada dalam beg tangan saya?


Ehm..alamak..susah gak tag nih....
beg mana satu ek..
aku banyak beg...hiks..
oke..ni beg yg aku pakai hari ni...
oh..beg aku nih..beg doraemon tau..
segala benda ada dalam...
and..ada yg ckp beg aku nih beg 'executive alam flora'...or lebih tepat..lori alam flora..harharhar...
segala benda sampah sarap pun boleh dijumpai..


beg 'executive alam flora'


Isinya:

handphone
beg duit
kunci kereta
kunci rumah
kunci aprtment
mangga (bukan buah mangga oke..aku puasa. Ni mangga kunci utk locker kat gym).
compact digicam canon
cable digicam
DSLR (beg aku betui2 cam beg doraemon kann)
beg kecil hitam tuh isi dia ialah bekas contact lens, cecair contact lense etc..mcm2.
cecair contact lens (utk re-wetting)
lipstik 2 btg
bedak compact
buku bank
'roti' kering
tisu
spec mata dan bekasnya
duit syiling yg bersepah2
kupon KFC (RM 20.00)
wet tissue
sikat
thumbdrive
external hardisk
sampah
sampah sarap
sampah sarap resit2 segala...
resit2....
tah hapa2

sekian.

ops..aku nak TAG:

Noreh JOnes@norasakura
saira
wahida
ayu
mimi

kalau sesapa lagi yg rajin buat yer.. (hahahaha..cam takde keje lain yg lebih penting nak buat kannn).hiks.

5 comments:

shafa said...

hhhuuuuhhhuuuuu mcm2 tu...mmg doremon pun tewas. Tapi kl dapat dekat peragut mmg beraya diaorg...hati2 ngn peragut yang teramat jahat. Semoga dia org cepat2 insaf sikit.

purp said...

wah... cun lah handbag tu...

kamitaken a.k.a Lutfi Lokman said...

paling tak tahan, tang dslr tuh..hahaha.. seb baik lens tak besar cam pro yg duk ambik world cup tuh.. hehehe..

NORA SAKURA said...

tak koser den..wakakaka

AYU THE ENIGMA said...

huish ni kalau ragut ni kaya ni. huhuhu..

x berat ke angkut tu semua hari2 catzs oi, kekekeke