Thursday, September 18, 2008

Tag dari wahidah

hari ni lepas sahur baru sempat nak buat...hiks...sory wahidah...catz peram tag nih...

oke..

1) My top 10 most favourite food:
oh..banyaknyaaa....sebab aku sukaaa makan...
but currently: nasi ambeng, popia basah, karipap, kuih vade, soto, nasi kerabu, mihun sup, fries McD, makanan yg aku masak sendiri (tak kiralah sedap ke tak)..ehm..byk lagi...

2) 10 things I love doing
photography, bloghopping, dgr lagu, tgk TV,cooking,makannnnn, movie, travelling,

3) 5 types of guys I adore:
oh...tak reti aku nak menjawabnya...ehm...maturedman kot bersama pakej2nya..hahahha

4) 5 things i love doing when I'm emo
menangis, dgr lagu, driving..makannnnn

5) 5 things I love doing when I'm happy:
makan (kalau hapy2 je aku suka celebrate dgn makannnnn..hehhee)

6) 10 ways to win my heart:
ehm...apa ek..guna makanan kot..eh...aku nih mcm kucing laaa..

7) My top 5 most favourite junk food:
ice cream,french fries McD, kacang2

8) 5 things I wish it could happen

-keje sbg chef dan jadi chef celebrity
-own a rangkaian restoran dan bakery..
-melancong ke seluruh donia
-jadik photpgrapher profesional
-jadi kaya raya so aku tak yah keje..hari2 soping2 je

9) 10 ridiculous things I wish to do before I die:
apa ek???
nak bungee jumping aku takot...
err..naik helikopter kot (eh..ni rediculous ke)
pi backpack..melanconng ke mana2

10) My top-10 recently most addicted songs:

Hilangkan segalanya - Farawahida
Against all odds - phil collins
ruang rindu-letto
hello- lionel ritchi / david cook
truly-lionel ritchi
matahari -agnes monica
sepi- yuni shara
Atas nama cinta -rossa
gantung-melly
ketulusan hati- anuar zain
wut else...think..think..


11) 10 Person you wish to tag:

purp
saira
mimi
ayu
noreh jones
zuridah
aianna
ismardi
axim
atty

hiks..kalau rajin buat le..hiks...

6 comments:

attyfir said...

okeh catz..ade maso nanti atty buek..heehehe..

Rarai said...

alamak..kena tag sudah~~! dear sis..sila kutip apa2 yg ptut kat myblog...special 4 u... ;)

Zuridah said...

terkesima nama i pun ada list you..he he he

CATZ said...

hi atty,
take ur time okeh..

CATZ said...

aianna..
hi..i will sat lagik catz terjah blog u.

CATZ said...

hi zuridah,
kalau ada masa buat ye...hiks..