Wednesday, September 24, 2008

Cantik...i like!

Isnin...
21/9/08

catz pergi ke Mid Valley Mega Mall... (betui ke eja ni?)..
ada urusan....
oh...tensi oke...nak park kereta sgt lah susah..zon A tutup..Zon C tutup...so tawaf-tawaf lah ikut signboard...aku mana reti nak pi park tempat lain...
oh ya..memang diketahui, kalau wekeend nak parking memang azab...ni hari isnin pun sama?..sebab nak raya ke apa??
so aku ala-ala nak nanges...nak jugak masuk Mid Valley...so ikut jelah signboard..masuk Zon H..
tah kat mana la..aku rasa ni kat area menara IGB dah...
kalau lah tidak kerana money changer kat sini yg dikatakan begitu tersohor dgn rate yg sgt berpatutan dgn kadar semasa..aku tak ingin nak pi sini...
nak park pun 30 minit...(cuba pikir..berapa petrol aku spend utk park kereta??)... huh..
Akhirnya dptlah park..legaaa..

masuk dlm mall, wahhh...cantik...sejuk kejap hati aku yg panas suam-suam tadik..
Bila nak raya, shopping kompleks akan berlumba-lumba hias mall mereka..
konsep kat MV sini, konsep kampung...tradisional...cantik..siapa ada demo kraftangan bagai.. i like!
terus sejuk hati ku ini...


cantik..

gerai-gerai

demo kraftangan

tekun....

ada lemang, ketupat dan rendang. selalu dgr rendang tok..yg kat sini rendang Atuk... hiks..atuk sapa tataww..

sejuk mata memandang..

3 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

tu orang yang buat wau tu twentipo awers ke duk kat situ? hehe. sian gak kat dia..

CATZ said...

hi kamitaken..
lama tak nampak..

yup..rasanya dia 24 hours kat situ kt..
udah dibayor gaji utk melukis wa tuh kot..so kenalah berlakon2 tekun..hehhee

adie-ishmael said...

tahniah kepada pengurusan midvly...bagus