Saturday, September 13, 2008

sebuah pemberian..

wah tajukkk...ekekkeke..

hari khamis hari tu...aku masuk opis lambat.ops..bukan lambat...aku memang keje kat luar jalan-jalan tgk site,
masuk je opis.....tgk atas meja ada benda ni..
wahhh??apa ni???
best ni...
aku duk pikir-pikir..
apa ek dlm ni???
raya dah dekat..
entah-entah...
1. gelang emas
2.cincin dgn diamond setongkol

dengan suspennya aku pun membukak le...
Bismilahirohmanirrohim...
jeng-jeng-jeng.....
cuba teka...

.....
....

.....

....

...

la....kurma rupanya...
kok lawa banget packaging nya...
terima kasih lah pd org yg mmberi tuh...moga murah rezeki u..
tapi belum makan lagi sebab tertinggal kat ofis..

2 comments:

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Salam..

D'awal cite ...kite pun suspen ingat kan ape
rupanya kurma.. kurma pun kurmalah .. rezeki bulan ramadhan kan

CATZ said...

hi kita punya...

saya pun suspen...tapi rezeki jugak tuh kurma..rasanya pun sedap...